неділю, 20 березня 2011 р.

Робота-мрія серед дитячих книжок

дитина вибирає книжку
 У дитинстві я завжди мріяла працювати в бібліотеці. Дитячі книжки - цілий день. Щастя. І ним можна ділитися!

До сих пір пам'ятаю дні, коли в «мою» дитячу бібліотеку привозили нові, ще «хрусткіші» книги ...
«переоблік», а на наступний день ... я перша там, де ще «не читала нога людини» :) .. Новенькі дитячі книжки з «прокатними» бібліотечними ярличками. Таємниця, яка - може бути-ось-ось стане одним ... Я закохувалася в дитячі книжки не менше, ніж у головних героїв :). За обкладинці вгадувався стиль і сенс книги (і дуже ображалася, якщо не збігалося :)). Радість зустрічі з новими героями і спокій від того, що старі - ось вони, тут же. Завжди. Мій світ, тут все так, як я хочу, і сьогодні він стане ще трохи краще: привезли нові книги. Мені! :) Передчуття! ..
Коли я виросла, і стало остаточно ясно, що бібліотекарем працювати економічно не вигідно :), мрія перетворилася в «свій книжковий магазинчик» ... ну ось такий як ... ну от хоча б ось такий:
 
Магазинчик, в який приємно зайти навіть просто так - подивитися,
крамниця дитячих книжок



або послухати, як Леді Читає Книгу. Традиція читання вголос - окрема розмова, мій особистий власний кайф :):





В якому можна купити не тільки дитячу книжку, але і іграшкового свого улюбленого героя...
Магазинчик, в якому Леді привітається з юними читачами по-імені та запросить для них дитячого письменників на зустріч. А письменник розповість все про своїх героїв, і може бути виявиться, що Гаррі Поттер насправді не любить вмиватися вранці, а Вінні Пух мав усі шанси стати не ведмежам, а, приміром, лисеням :). І так далі.
Чомусь на такі місця сьогодні немає попиту. І вони, незатребувані, живуть в мріях, або втілюються в невеликі мало-успішні черстві районні магазинчики, які мають мало спільного з «моїм» магазинчиком. І це закономірно, адже ТАКИЙ магазинчик - це насамперед дух і настрій. Обох сторін: власника і читачів-відвідувачів ... А з настроєм у нас туго.
Нічого, я точно знаю: одного разу ...
а поки - мрію.
PS Дякую Фільму «You've got mail», який допомагає пам'ятати про багатьох важливих речах. Просто і дуже ніжно: люблю!

Ваша Бу

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...