пʼятницю, 18 березня 2011 р.

Несподіване читання або що ще читають наші діти

Ну раз Бу написала про те, коли діти не хочуть читати, я додам про то коли вони хочуть читати. Між іншим, бажання не завжди збігається з очікуваннями. Те що намальовано на картинці виявилося утопією.

Мій син почав читати не буквар, і не вивіски на вулиці, і навіть не рекламу.
Його тішить читати на обгортках від цукерок, на упаковках продуктів. Господи, подумала я! Знову споживацький існування. Ледве стрималася щоб не покритикувати. А це я вмію
А ось адже як виходить ... Читати це не завжди книжки:)


Більше того, спочатку цікаві книжки читати дуже навіть складно. Там цілі речення, немає розбиття по складах. Вони між іншим не маленькі. Звичайно можна взяти про півника, колобка, або машини. Але це не завжди те, про що хоче читати дитина.

І хто сказав що погано, якщо резолюція прийде після вивчення обгортки «барбарисками»? Нехай буде так! Не саме просте слово. Дякуємо маркетологам, назви брендів різні. Є обгортки простіше, а є й позаковирістее
Змінити мислення не так вже просто. Я весь цей час вивчення споживчого чтива насилу тримала язик за зубами, щоб не розповісти що і як робити. Пів року. І тільки сьогодні дочекалася! Син узяв Абетку, і прочитав сам пару віршів.
Перемога! Ось тепер можна говорити що терпіння було не дарма. Переходимо до  дитячих книжок.
А з чого починали читати ваші діти?
Ваша Кі

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...