середу, 8 лютого 2012 р.

Особливості національного виховання



Сьогодні мені хочеться зробити огляд важливого і дитячого, але зовсім не книжкового. Під руку попалися описи різних традицій виховання в декількох країнах. Думаю гостям Букы-Долу це буде цікаво не менше, ніж дитячі книжки.
Я відповісти на питання "яка в мене система виховання» не можу. Вона тільки зформувалася в моїй голові зі старшим, як народився молодший, із зовсім іншим характером, і все те, що я використала з одним, не підходить для іншого. Чи це мені тільки так здається? А от якби і ви поділилися зі мною своїми принципами....Можливо усім нам це питання стало зрозумілішім.
Так от, тут наведені цілі нації зі своїми традиції. Для себе я вирішила - буду підглядати і застосовувати те, що близько мене. Всі статті сайту «Твій формат. Секрети про нестандартні дітей і про те, як їх зрозуміти »
Парадокси японського виховання
виховання дітей в різних странахПро японському вихованні я чула що до 5 років дитина імператор, після 5 раб, потім рівний. Але от питання-чи правильно ми розуміємо образ імператора, і що роблять мами щоб цей статус не заважав вести соціальне життя. Приходжу я в гості зі своїм сином-імператором, і всі мають зачекати, поки я не пішла??
Англійське виховання: повага і самостійність
виховання дітей в різних странахТак чи манірно сучасне виховання в Англії як стереотип про англійців?
Виховання по-американськи!
виховання дітей в різних странахМені здається що в Америці виховання немає. Є сильні обмеження, які накладає закон, іноді навіть дивні. А ось тізер цієї статті говорить що «Сімейні походи на природу, екскурсії, пікніки, хоча б регулярні вечері разом - невід'ємна частина побуту багатьох американських сімей.» Цікаво!
Власний погляд на виховання дітей в Німеччині
виховання дітей в різних странахПро Німеччину відомо що діти і батьки знаходяться в дивних (для нас) фінансових взаєминах. Але хочеться дізнатися більше:)
А які особливості національного виховання знаєте ви?
Мені б ще до національних особливостей виховання знайти національні особливості дитячих казок ...

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...