середу, 8 лютого 2012 р.

Трішки дитячих віршів

вірші для малят
Думаєте вірші для малят вигадані для того, щоб вони сиділи і слухали? Нічого подібного! Дитячі вірші скоріше для мам, щоб вони їх вивчили і тримали в своїй голові, та промовляли при нагоді. Наприклад віршика про суп наша бабуся розповідала Захарові коли той не хотів їсти. 

Хто сказав?(Галина Малик)
Хто це хто це хто сказав?
Що в калюжу Боря впав?
-Горобці то ви сказали?
-Ми в сусідній двір літали!
-Котик Мурчик ти сказав?
-По дахах я мандрував!
-Песик може ти сказав?
-Я сніданок доїдав!
Котик мамі не казав
песик мамі не казав
не казали горобці-
все розповіли штанці!!!!


Хитрий зуб(Володимир Ладижець)
Ой болить у мене зуб
бо не хоче їсти суп
хоче меду
хоче грушки
хоче теплої пампушки
а як ще дасте сметани -
вмить боліти перестане.


В лісі е зелена хата (автор мені не відомий)
там поснули ведмежата,
а найменша вереда
своїй мамі набрида.
Каже: "Я не хочу спати.
Утечу вночі із хати,
якщо меду не даси
риби, сала, ковбаси."
-Люлі,люлі треба спати
над синком шепоче мати
як заснеш тобі усе
сон в корзині принесе.


Сів комарик під дубочок
На ялинковий пеньочок,
Звісив ніжки на пісочок,
Сунув носик під листочок...
Заховався!!! (тут нема меж дитячим радощам)


А найкраща книга дитячих віршиків яку я бачіла - А-БА-БИ-ГА-ЛА-МА-ГИ :)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...