четвер, 21 червня 2012 р.

Напевно найкраща дитяча абетка

Першу дитячу абетку вибрати не просто, хоча б тому, що тільки в інтернет магазині  я нарахувала їх більше 70. Але ж як це важливо, щоби перша абетка прийшлася дитині до душі і вона дійсно почала вчит букви а потім і читати. 

Одну я вибрати не можу, але є дві дитячі і одна звіряча абетка, від яких ми отримали справжнє задоволення під час читання. 

Щоправда, мушу зізнатичя - читала, я, мама, але букви ми вивчили саме по них. А от коли прийшов час читати слова, то син знав перші дві абетки напам'ять, тому ви уявляєте, яке "нечесне" читання то було :))
Почнемо з дитячих абеток. 
Перша - абетка А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА Івана Малковича, з якої доречі почалася історія усього видавництва. 


дитяча абетка малковича краща абаба
дитяча абетка Івана Малковича для малят
Ось так вона виглядає:

Всередині дитячої абетки - веселі віршики чудовою, справжньою українською мовою. Дехто, правда дорікає, що мова аж занадто українська і не кожна дитина може її зрозуміти. Може і є пара незвичних слів, але їх дитина вчить з задоволенням.

Їжачатко з їжачком 
Їли кашку з молочком.
Кашка була солодка, 
Моя казка - коротка.


А чому ми так рано познайомилися з цією абеткою? Все просто - видання  - гарна картонка з добрими малюнками ідеальне для малеч.
Друга наша абетка  - дитяча абетка Ганни Чубач. Таке саме якісне видання, пристосоване до дитячого читання  :)
дитяча абетка ганни чубач
дитяча абетка Ганни Чубач для малят


Равлик грався серед трав, 
Хаткою хвалився,
Потім рижки заховав - 
Я й не роздивився



Пам'ятається, я писала про ганебну абетку, автор якої навіть не попрацював над тим, щоб придумати окремі цікаві віршики для кожної букви. Так ось, у цих дитячих абетках кожний віршик - окрема цікава історія.

І третя, звіряча :) абетка Івана Андрусяка, моя улюблена.
В ній історії з гумором, які зможе оцінити дитина трохи старша, яка вже дійсно збирається до школи. Ми її саме тоді і прочитали, це одна з перших самостійних книжок.

дитяча абетка івана андрусяка
звіряча абетка Івана Андрусяка для дошколят


Горобець
знайшов камінецьі продав вороні 
за штани червоні;
виміняв на свічку,
щоб Горобченята
вчилися читати.

Він увечері – еге! –
їм покаже букву “Г”.





Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...