пʼятницю, 27 квітня 2012 р.

Повертаємося до англійської мови


Вже пів року минуло, як я віддала Захара в руки вчительки, справи пішли, з'явилася система, син заговорив. І я бачу, що йому це дійсно подобається, тому що зникла моя тінь сумнівів, що висіла в повітрі (а чи правильно я роблю?, Я ж ніколи раніше цього не робила, а як зробити систему?, А про що говорити далі?, А вводити вже речення, або залишитися на рівні слів?, а. А.А ...).
Коли я особисто займалася з Захаром англійською мовою, було багато питань і сумнівів, але були й наші  досягнення, було і про що поговорити на блозі.
Сьогодні у Захара є чіткий час для англійської мови, є ігрова форма, улюблена вчителька, у нього все виходить, він читає і пише, розповідає вірші і звичайно ж співає :)
В якийсь момент, відійшовши від занять англійською з сином, я зрозуміла, що пішла тема англійської з розмов із ним, зникла ця тема в блозі. Тема яку я люблю. Вирішила відновлювати, паралельно, не професійно, як вдасться. Тому що мені це небайдуже.
І навіть при тому, що в наших англійських стосунках була перерва, сказати є що:
Читати дитячі книжки англійською звичайно складніше ніж українською або російською, все по іншому. А от писати у Захара виходить краще, виявляється писати латинськими буквами дітям простіше, особливо друкованими. Після того як помітила цю особливість у свого сина, порозпитувала мам в школі, вони також погодилися, що є така особливість.



Система  - це дійсно велика частина успіху. Система, терпіння і творчість. Я могла займатися з сином тільки в дорозі, інакше він ухилявся від розмови. Наташа приносить із собою деталі всяких поробок і поки вони майструють, промовляють матеріал. А ще Наташа використовує курси з підручниками і зошитами, і завжди є канва розмови, нічого не потрібно вигадувати. Хоча вона вигадує, вони займаються за різними матеріалами, але є запасний варіант, і його наявність - гарантія душевного спокою.
Запам'ятовування слів за картками працює, вони варті того щоб їх робити :) Захар запам'ятовував і так, але тільки як звучить слово, а от для написання картки ідеальні. Для мене вони працюють завжди, але як же я лінуюся їх робити. Може хтось бачив де продаються готові порізані картки картонні, куди треба тільки вписувати слова з обох сторін? Наша Наташа не лінуватися робити картки для учнів, за що їй окреме спасибі.
Загалом, успіх породжує бажання, а критика, на якій виросла я  - вбиває. Це знають всі, але як важко знайти щось хороше в роботі виконаної відверто погано. Я поки не можу знайти свою позицію, яка була б на користь дитині на той випадок, коли вона  усвідомлено робить погано. Розповідала про те, що байдужість призводить до зла, але це лекції. Здається варто включити гру, у мене поки не виходить. Будемо шукати :)


Повертаємося до наших дитячих книжок на англійській мові і будемо читати їх паралельно. Перерва пішла на користь. Захар вже виявляється погано пам'ятає, що ми їх читали раніше (бо читала їх я). Тепер він з великим задоволенням читає сам, правда скоріше окремі слова, ніж весь текст. А ще у нас був словник Magic English з наклейками, раніше подобався просто процес наклеювання, а зараз привів у захват процес пізнавання старих знайомих. Виявляється тепер це легко, майже всі з цього вже добре відомо!
Нарешті з'явився інтерес до Англії! Навіть не здогадуюсь, що стало причиною - заняття англійською з Наталкою чи історії про ведмедика Паддінгтона, які ми зараз читаємо. У будь-якому випадку інтерес буду заохочувати, а заодно сама дізнаюся про країну багато цікавого. Є загальна мета і це прекрасно!
 А що ви думаєте з цього приводу?


Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...