середу, 29 червня 2011 р.

Виховна дитяча книжка - АЗБУКА Хоробрості

дитяча книжка азбука хоробрості

Гарна дитяча книжка! (це сказала я, КІ). Так вона ж виховна!!! - заперечила БУ. А коли мене виховують, я тікаю, додала подумавші. Та давайте я розкажу детальніше, і тоді ви зробите свої висновки, варто читати чи ні. 
А ось деталі. Корисна книжка - допомагає боротися зі страхами. Якісна книжка - дитина сам узяв руки і довго розглядав, хоча такого за ним не водиться. А ще цей зразок дитячої літератури містить елементи «зроби сам»: розфарбуй, домалюй. Нам книжка вже дісталася наполовину "зробленою" дітьми БУ, і треба сказати що "робили" вони її натхненно.
Сам текст - він читається і доволі захопливий для дитини 3-5 рочків.

Смішно, бо я читала дитячу книжку - пару своїх страхів пригадала. Хоча вже дивлячись зі здоровою логіки дорослого, розумію, що щоб мені не говорили про корисність павуків, це не привід їх не боятися. Кропива теж корисна. Але це я вже чіпляюся. Коротше, у кого дитина хоч чогось боїться, а бояться чогось я думаю все, - рекомендую! Мій заєць вже заснув, а я книгу ще читаю, хочу подружитися з ліфтом. Кажуть що аргументи зі страхами не боряться, потрібні емоції. Як для малюків книга написана доволі емоційно. Дорослому і справді не вистарчає екстріму.
дитяча книжка азбука хоробрості
Добавьте подпись

Цю дитячу книгу відносять до розвиваючої казкотерапії. В принципі правда, але назва сухувате. Для малюків і дошколят.
P.S. Окреме спасибі Бу, яка купила цю книгу українською мовою, що на неї зовсім не схоже. І спасибі Харківському видавництву за соковитий український текст і видання в цілому.
Ваша Кі

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...